dubb95.blogspot.com

dubb95.blogspot.com

About me

14 March 2013

Baju Cinta Si Dia !


Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru saja berkahwin pada petang jumaat . Setelah membunyikan loceng , si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu tanpa seurat benang pun dibadannya . Belum sempat si nenek bertanya , si cucu berkata ,

" saya sedang menunggu suami saya pulang dari bekerja ! "

" tapi kau telanjang ! ! ! ? ? ? " marah si nenek .

" ini BAJU CINTA saya " balas si cucu perempuannya .

" BAJU CINTA ? ? " si nenek kehairanan .

" ya , suami saya menyukainya , saya juga begitu senang MEMAKAInya . saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek " pinta si cucu perempuannya .

Si nenek faham kehendak cucunya . Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami di petang jumaat ini . Di dalam perjalanan pulang ke rumah , si nenek mendapat idea . Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya . sudah tentu dia dapat mengeratkan lagi hubungannya dengan si atok yang sudah berumur . Sesampai di rumah . si nenek tadi menanggalkan semua pakaiannya , mandi , berbedak dan memakai minyak wangi sewangi-wanginya . Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang .

beberapa seketika , si atok tadi pulang . Sebaik saja pintu di buka , si atok mendapati si nenek berbogel kat depan pintu .

" kenapa dengan kau nie . . buang tabiat ? ? ? " marah si atok tadi .

" inilah BAJU CINTA saya bang " kata si nenek tadi .

" BAJU CINTA ? ? ? . . . kalau iye pun , IRON lar dulu BAJU tue . . . "

TOWINK . . TOWINK . . TOWINK . .